網頁

2014年4月7日 星期一

2014--4-7港式生活!

2014--4-7港式生活!
!原來有!有成百萬次瀏覽!
43 位追蹤者|1,000,526 次瀏覽
無咁多呀!
港式生活!咪行街飲茶、就街食下野!火鍋更是一年四季都有得食!
打完邊爐,又路經灣仔!真係好過引的地方!你有你、我有我!牛鬼蛇神乜都有,但和平共存!
勤奮的菲律賓人和泰國人,好多都開間小鋪係附近!...唔知點解大陸的男人,好鍾意拖手仔!


由廣(廣州)式進展到港【香港】式飲茶!更是好多人的每日的習慣!

  呢間的賣點【香港製作】,因為而家好多點心製作工場都北移去左深圳,冷藏隔日運返香港!

 都係老婆好眼力!特價係半隻!一隻咪 $116,加埋一咪百三蚊!又唔算好抵食!




 老婆至愛食各類型的中式包!雞包仔!
 小時候從來食過的點心!拌湯餃!老人家至愛的 牛肉

 呢 d 由細食到大都唔厭的煎腸粉!呢餐埋單,九十七!一百唔洗找!
香港飲食雖說難做,但總很多人跑出黎創業!其飲食大集團都各出奇謀:


 銅鑼灣做乜咁多警車!??

 啊啊!法輪功又俾愛港力量衝激!
 妖!成日去搞人做乜!

尋找隱蔽美世!

 名符其實的冷巷!









 呢間野好清淡,連煲仔飯都無乜油!



  次加碼,整梅子醋!波友話加湯力水、Gin 酒都好好味!



6 則留言:

  1. 港式生活真係多采多姿。
    我見印度男人都會手拖手。有次見到兩個印度藉地盤員工拖住手去食LUNCH,我覺得好可愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以你係美國都鍾意港式生活!
      兩個男人!拖住手,總覺得怪地!

      刪除
  2. [龍蝦] 那一段睇到我笑: 生意人的主意真多, 手法層出不窮.
    講到食, HK 真係全世界 No. 1

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!生意難做!
      而家有間酒家叫稻香!做緊一蚊一隻雞,五毫子就半隻!不過一個人要你食完半隻,先可以叫多半隻!兩個人就可以叫一隻,食完可以再叫,總之一份份食,無限任你叫!味道和份量、都算可以!

      刪除
    2. 係真????????????????????????????????????????????????????????????????
      間間稻香都係??????????????????????????????????????????????//
      五毫半只隻雞???????????????????????????????
      想起70年代我尚在hk時見到的[皇上皇]童子雞...........
      當年我雖然[餓到發瘟] ,但始終冇 [ 幫襯] 過.

      昨晚電視台講工業養雞........................
      睇完[胃口反晒].
      [一分錢一分貨].
      [世界永無免費午餐]
      稍有腦筋的的都會想一想.....................................

      .................................................

      如果你認為這仍然是[ 人的世界]........
      BON APPETIT........................
      好好的食多d....................................

      刪除
    3. 哈哈~~~~~~~~~也不全是[[生意難做.]]
      得看你的[胃口] 如何 :

      有些人[[賺個粗茶淡飯]] , 求其[食得安樂] .
      有些人貴為[ 超人] 了, 卻仍然想[ 賺得全世界].........

      [富貴於我如浮雲.........]
      我曉..................
      你講YESO 呀...............
      我曉......................

      刪除