網頁

2014年4月20日 星期日

2014-4-5!你上一次的浪漫!

2014-4-5!你上一次的浪漫!不羈無人敢答、只得 Lala!
咁對上一次的浪漫!又如何!
四月五號,是清明節!出奇的好天,同老婆去睇日落!
 

  
濁水一條!
 北望神州!
 大河彼岸!比這邊還發展得勵害!



 

 昏黃的金光閃爍,濁水都變成美景!

 原本高高在上的太陽!攝影技巧下,像在腳下!
 


 

10 則留言:

  1. Fatty Kor ;
    啊.....南生圍的浪漫......我在40多年前己有,尚存的是一張黑白相片將時光記錄下,想當年........!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!從前龍友必到之地,不過我都係去年才第一次去!

      刪除
  2. 等我又搶住答先 -------- 特登嘅浪漫應該無。 不經意嘅浪漫就。。。。哎呀, 都無。
    FATTY同FATTY太好幸福呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都不算是什麼刻意的浪漫!
      第日就等 小 Lala 同你浪漫啦!

      刪除
  3. [可惜] , [ 浪費]................
    這麼美的照片.....
    這麼高深的技巧.................
    這麼善良的心思............................
    ....................................................................
    酒鬼大半生[看盡凡花千萬朵]................
    沒有 [ 風流] ,
    皆因欠缺 [浪漫] ,
    故此對此文:
    [無言以對]
    注意 !!! 是:
    [無言以對] ,
    不是 :
    [無錢一醉].
    普通話真是很難說得準的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人也可以浪漫:
      花間一壺酒,獨酌無相親;舉杯邀明月,對影成三人。 月既不解飲,影徒隨我身;暫伴月將影,行樂須及春。 我歌月徘徊,我舞影零亂;醒時同交歡,醉後各分散。

      刪除
    2. [才思敏捷 , 見識廣博]
      [心思細密 , 應對得體]
      真不愧為 Fatty Kor 也.

      回頭看看自己 :
      只恨姓Liu 而不是姓Li .......
      不然的話, 或許還會沾上老祖宗酒仙詩仙的對月暢飲浪漫風流遺風
      俱往矣 , [把酒問蒼天] , 為何[多此一舉] 的加多一筆,
      好好的一個酒仙只好打下凡間, 墮落成為整日以[天為被地為床, 死便埋我]的
      無賴爛酒鬼......................

      豈能不恨哉 ?

      刪除
    3. 小時候老媽鬧我讀書懶,考四十名,第日就要 訓石襟蓆!
      我恃住讀過下 d 垃圾雜誌(其實係老豆的 春秋雜誌)答:有人更在孫山後,考四十幾!唔洗天為被、地為床 咪幾好!
      跟住我就慘啦....................打到..............還有無飯食........................

      刪除
    4. 嘩.哈哈~~~~~~~~~~~~
      笑到我成樽酒跌落地, 第日有緣相見, 湯兄定要賠我!!!

      叻仔: [[考四十幾!唔洗天為被、地為床 咪幾好!....]]
      我小/中/大都叻過人, 成日前3 名, 咁又點?
      我而家咪晚晚[ 借酒消愁] ???
      不過要做到[天為被、地為床 ] , 我還未及[南海十三郎] ,
      佢比我 [化] 好多.
      ................................................
      睇到你的對答, 想起當年在農村玩掟石.........
      有次誤傷鄰居 , 俾姑媽鬧到面青, 一時隱口不住, 就大大聲反駁 :
      [而家乜事者 ? 人有錯手, 馬有失蹄 ........]
      後果可想而知: [ 咁叻駁嘴去食西北風啦.....]
      ........................................................
      俱往矣 .
      好彩有人鬧一鬧, 結果 Fatty Kor 奮發圖強 , 後來居上.

      刪除
    5. 學校的課本,真係呢頭讀、果頭唔記得!
      反而 d 雜書、當代文藝、讀者文摘、明月明周、春秋就睇到愛不釋手!
      到今天!雖未曾上過大學,也不是什麼讀書好材料!生活也算是過得可以了!

      刪除