網頁

2014年4月3日 星期四

2014-4-2表姐生日小型音樂會

2014-4-2表姐生日小型音樂會!表姐屬虎,即係 1950(庚寅)年出生。大我六年!
小時候,成日 munk 佢衫尾就街去!
到佢出黎唱歌時,逢星期六、日、總喜歡唔訓覺、等她放工,經常等到零晨兩、三點!!因為佢會帶 夜總會 d 公司三文治番黎!
那些年、小孩子的幸福和開心,就係【食】!什麼民主自由,邊度知係乜!
表姐最近又客串呢間酒吧 Champs!隊樂隊就叫 The Champs!
 其中兩個,係我表姐初出道時,樂隊中的鼓手、結他手!都係四十多年前的事!
 

   
    呢個就係我乳名:維仔!
  呢類酒吧,係旺角、灣仔、尖沙嘴好多!不過有 Live Band 就比較少。
 一般都現場直播各類足球賽事!


 我表姐都好多知音人!

 





 









 


 

 左起:表姐的女婿,表姐的女,外孫、表姐、表姐夫!
 

  表姐帶來的新進業餘歌手!
 都係覺得我表姐從前勁 D



 都係我表姐從前靚:


 










2 則留言:

  1. 表姐又出場!佢後生有啲似萬綺雯呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好有明星風彩!如果當年唔係重情意,唔想離開樂隊去簽約做獨立歌手!一定好紅!

      刪除