網頁

2014年4月23日 星期三

2014-4-23生活分享:水枕頭

2014-4-23生活分享:水枕頭!
老婆返工,成日要扭側個頭用電腦,搞到頸椎退化!一到星期四就痛到苦口苦面!名符其實的頸梗膊痛的上班一族!
訓覺仲大劑!打側睡就痛醒,仰睡就打鼻鼾、好似拆樓咁!有點似睡眠窒息症。
又俾佢行行下街,大發現: 醫療水枕頭       合適的枕頭對治療頸膊痛有事半功倍的作用。由於仰臥和側睡所需的枕頭高度有別,承托不足的枕頭會令頸關節增加壓力同時過硬的枕頭會令頸關節反張,令頸神經線拉緊肌肉不能放鬆,導致睡醒頸痛加劇,甚至動彈不得,所以過高或過低的枕頭均不適宜。

 個枕頭有小小一撻黃左!半價有交易!
網上一般正價係 $720
效果好明顯,只係將頸椎多少少承托!成晚到天光靜晒!神奇!從前波友介紹隻 Tempur,要千二、三蚊,又唔知得唔得!一直唔捨得買!唔係因為佢貴,而係唔知效果!
上網研究過,因為可加水去調節高低軟硬!覺得可行性好 d!
 加唔同份量的水,可改變其硬度!






 呢個枕頭, Lala,Dondon 仲有無用呀!呢個係 Osim 止鼻鼾枕頭!





5 則留言:

  1. 襯埋水床可能仲正!= )
    BETTY抱小朋友抱到頸同腰都痛。依家推完拿無事LU。
    希望FATTY太快啲康復。

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生話人老左!頸椎退化無得醫,推拿只係舒緩一下!
      只可以加強頸側的肌肉,去承托頸椎!
      不過佢放假就無事!

      刪除
  2. 真係要拜服老哥的無私分享, 令在下在[山卡拉]亦可增長知識.
    行將入木, 竟然還不知道枕頭的重要.
    我幾十年來只知道 [[我訓唔好 , 第2朝就[生人勿近] , 邊個踫親都死].
    感謝 ! 感恩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 側睡的人需要帶硬支撐的高枕頭,可以填補耳朵和肩膀之間的距離。
      仰睡的人需要薄一些的枕頭,這樣他們的頭才不會被向前撐的太遠。在枕頭底部三分之一處額外添加一些柔軟材料有助於為頸部提供支撐。
      俯睡的人應選擇超薄枕頭,有的甚至不需要在頭部放枕頭。但在胃部下方塞一個枕頭有助於避免下背部疼痛。

      刪除
    2. 絕對有用的資料 !
      謝謝.

      刪除