網頁

2014年4月22日 星期二

2014-4-22細佬的分享!你的纹身已经落伍了,看看这些3D纹身吧!

2014-4-22細佬的分享!
你的纹身已經落伍了,看看这些3D纹身吧!
我地從前做監獄!對紋身呢樣野一定唔陌生,監獄裡,有自制紋身機!顏料來自原子筆,香港其中一個最 Top 的紋身師,都係出身係 XX監獄的紋身技校!哈哈!
曾經聽過一段母子的對話,發人深省!
媽:我陪你去英國讀書時(中學),你一放學換衫、就遮遮掩掩!你估我唔知你紋左身咩,不過我自己呃自己,希望紋身係個幻像!呢個唔係我個仔!
仔:d 同學個個都紋,我咪跟埋一齊去紋!
紋身!在我地一般香港人心中,紋得身的香港人,都唔方好人得去邊!
不過也見好多紀律部隊、入職後都學人紋身!
不過暫時香港主流社會,都唔係好接受紋身!想加人紀律部隊的年青人!你自己諗啦!
睇相啦!


























4 則留言:

  1. 第一次見!真係藝術作品!
    雖然話紋身越來越普遍,我都未接受到。
    咁啱FATTY, 我又係想POST一篇關於紋身,因為發現我堂細佬去咗泰國紋身,仲係嗰啲彿像嘢。 佢屋企人基督徒,知道實好傷心

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多後生仔、唔知道紋身對一生影響有多大!
      從前婆婆說:一般紋身的,都係坐監(是記號)、行船、當兵的!死無全屍時,當作認屍的記號!
      有個波友係公司高層,有次傾開關於紋身!他說:有紋身的後生仔,梗係唔請佢啦!咁多人好請!請個紋身把鬼!
      有個紋身的犯人同我講:細時唔讀書、大時做運輸!預左!點知紋左身,連高檔 d 運輸都無得做,機場貨運就唔請有紋身的!就算佢而家幫人搬野,幾熱都好,都著長衫長褲、遮住 d 紋身!......................

      刪除
  2. [身體髮膚, 受之父母 , 不敢毀傷..................................]

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有個女仔、她說:一千蚊的紋身,要花三萬蚊去除掉!洗掉紋身、比紋身時痛十倍!仲要分開幾次做!

      刪除