網頁

2013年11月29日 星期五

2013-11-29、星期五!球場上的寧靜

2013-11-29、星期五!球場上的寧靜!
每個星期五的一點到三點!都係球場上過,天氣涼了!
非繁忙時間中的繁忙時段,早上 十點 到下午三點,球場上有許多退休人仕、家庭主婦,輪班的紀律部隊 球手!三點過後,就係學生、學校時段,到晚上六點後!什麼樣的球手都有!
今天三點後。球場上關了一半燈光!得幾個青年軍練波、等教練!





 打完波,一星期總去灣灣仔一次,飲七蚊支的大啤!
 









2013年11月27日 星期三

2013-9月終於可以坐窗口位,影雲海

2013-9月終於可以坐窗口位,影雲海!
坐飛機,你還記得幾時第一次坐!我地呢類自小家貧,基本上無機會坐!連去機場送行都未試過!只會在地上,抬頭看飛機隆隆的飛過!

 不過而家 d 小朋友幸福好多!三歲都未夠,心心就坐商務客位去日本玩!

 記得小時候,同 d 同學仔去啟德機場,睇飛機昇降,係一個好隆重的康樂活動!會一早約定係學校門口等,跟住就左轉右轉,用兩條腿行去九龍城!睇飛機!
 我地六十年代,如果讀書唔成!會考肥佬,機場有間叫:遠東航空訓練學校,可以讀飛機維修!
 遠東航空及工業學校創立:1934年2月12日,遠東航空及工業學校正式成立。香港政府為了培訓航空人材,便與遠東航空公司合作,在啟德機場的右角闢地建校。由空軍機械士德文任校長,還有兩名現役空軍軍官亦參加創辦。教師主要從英國聘來,部分助教則由中國人擔任。
  該校成立時,學校分為初級飛行、蒙面飛行、機械原理等7科,最初每科大約可在3個月內修業完成,每科學費1500元。
  該校成立初期,校舍作別墅式,高樓2層,室內鋪地板,四面開窗,空氣清新,另築有7間小屋,分別闢為課室、膳堂、宿舍、機械室、圖書室等。第1期學員僅24名,其中華籍10名,有4人來自內地。
  該校成立時,有雙翼機11架,其中3架雙翼練習機,機身為紅色,機翼為銀灰色,機上可坐2人,每架飛機當時值港幣1萬元。到50年代,該校共培訓出航空人材2000餘人,中國航空事業中不少人為遠東航校的畢業生。
 呢次去檳城,架飛機得五成乘客,可以自由咁坐、一人一個窗口位,
 哈哈!同老婆去旅行坐飛機,我都係第一次有窗口位坐!

 遠處的煙囪,係青山踏石角發電廠!




 新界西的屋群!



 古時候無飛機呢樣野,上黃山,睇雲海,迷倒不少詩人墨客!















 可能古時候,d 人係山上睇雲海,飲醉左!縱身跳落去,己為可以軟綿綿的、睡它一覺春秋大夢!











 不過有雲海睇的代價,雲海下面就係落大雨!